سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 91/8/1 | 11:23 صبح | نویسنده : سید فخرالدین

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 




تاریخ : چهارشنبه 91/7/26 | 12:15 عصر | نویسنده : سید فخرالدین

کفش jordan cp3 vi

روز 7 سپتامبر کفش CP3.VI به طور رسمی از طرف برند جردن معرفی شد.این کفش اولین بار در مسابقات بسکتبال المپیک لندن توسط کریس پل (گارد راس تیم بسکتبال آمریکا) پوشیده شده است. مواد مصرف شده برای تولید کفش CP3.6 باعث شده است این کفش امکان رسیدن حداکثر هوا به پای ورزشکار را فراهم کند.همچنین این کفش سبکترین کفش بسکتبال جهان نام گرفته است.شیار های مورب زیر کفش باعث افزایش انعطاف پذیری و حرکت طبیعی تر در هنگام بازی می شود.همچنین تکنولوژی Podulon که در این کفش به کار رفته است،باعث می شود بسکتبالیست هنگام حرکات چرخشی (spin moves) و با سرعت دویدن در زمین،مشکلی نداشته باشد.کفش JORDAN CP3.VI ششمین کفش از خانواده کفش های CP3 است که سبک ترین کفش بسکتبال جهان تا به امروز نام گرفته است.
کفش کریس پل 6،روز شنبه 8 سپتامبر (18 شهریور) با قیمت 125 دلار در فروشگاه های کفش بسکتبال عرضه شده است.






تاریخ : چهارشنبه 91/7/26 | 12:12 عصر | نویسنده : سید فخرالدین

کفش های jordan

روز 27 سپتامبر پیش نمایشی برای محصولات ورزشی Jordan که در تعطیلات هالیدی و فصل بهار وارد بازار می شوند،در شهر نیویورک برگزار شد.به نظر می رسد برند جردن امسال با دست پر به استقبال بهار خواهد رفت.کفش هایی مانند CP3.VIs, Melo M9s, Bred XIs و OG Is در این برنامه به نمایش درآمدند.همچنین در این برنامه از تی شرت های کارملو آنتونی و کریس پل رونمایی شد.پوتین ها،ژاکت ها و شرت های ورزشی از دیگر محصولات معرفی شده در این برنامه بودند.
البته تعدادی از محصولات نمایش داده شده مانند کفش CP3.VIs هم اکنون در بازار هستند.کفش Melo M9s نیز قرار است در فصل زمستان وارد فروشگاه ها شود.
گرچه محصولات ورزشی کمی با تاخیر وارد ایران می شوند،اما اگر برای خرید کفش بسکتبال عجله ندارید توصیه می کنم مدل های جدید کفش های بسکتبال جردن را نیز،مورد ارزیابی قرار دهید.






تاریخ : چهارشنبه 91/7/26 | 11:49 صبح | نویسنده : سید فخرالدین

کوبی برایانت در مسابقه ی تیمش در برابر فیلادلفیا با گرفتن 28 امتیاز به رتبه ی پنحم امتیاز گیرنده ترین بازیکنان ان بی ای رسید و جای هم تیمی سابق اش شکیل اونیل را گرفت.

او پس از کسب این افتخار به خبرنگاران گفت: "این برای من افتخار بسیار بزرگی هستش و من بسیار خوشبختم که تونستم چنین دوره ی بازیکنی خوبی در بسکتبال داشته باشم." هنگامی که از او پرسیده شد که دوست داری به عنوان چندمین نفر در لیست بهترین امتیازگیرنده ها در NBA دوره ی بازیگری ات رو تموم کنی پاسخ داد: "من فقط به دنبال ششمین حلقه (ششمین قهرمانی) هستم و همین که من جزو 10 نفر اول هستم راضی کننده است."

کوبی تاکنون در این لیست از بازیکنان بزرگ زیادی مثل لری برد در این لیست پیشی گرفته، ولی پیشی گرفتن از هم تیمی قدیمی اش یعنی اونیل برای اون معنایی دیگر داشت. او در این رابطه گفت: "معلومه که پیشی گرفتن از شکیل برایم بسیار شیرین تر بود چون ما هم تیمی بودیم و باهم قهرمانی هایی رو جشن گرفتیم و باهم زندگی کردیم."

از طرفی شکیل اونیل که پارسال پس از 19 سال بازی در لیگ ان بی ای خود را بازنشست کرده بود و مسابقه لیکرز-فیلادلفیا را گزارش میکرد علیرغم اختلافاتی که با کوبی داشت برای او خوشحال بود و گفت: "من، شخصا به کوبی تبریک میگم. این افتخاری بزرگی برای اوست که با لیاقت دریافتش کرد. من به او افتخار میکنم. وقتی او بازی اش را تازه شروع کرده بود و 18 سال داشت به من گفت که از بهترین بازیکنان تاریخ لیکرز خواهد شد و اسمش را در این باشگاه جاودانه خواهد کرد و او این را ثابت کرد." اونیل همچنین اضافه کرد: "من مقداری به او حسودیم میشود چون من در تاریخ بازی ام هرگز نتوانستم از دام مصدومیت هایم فرار کنم ولی او هرگز در تاریخ بازی اش مصدومیت سنگینی نداشت. و من دوباره باید بگم که برایش خوشحالم و به او افتخار میکنم."

کوبی پس از شنیدن صحبت های شکیل از او تشکر کرد و گفت: " من مطمئنم که شکیل در گرفتن این امتیاز ها نقشی داشته و کمکم کرده و از او ممنونم. ما دوران خوب و بد زیادی باهم داشتیم."

اینگونه بود که کوبی در تاریخ هفتم فوریه ی 2012 به پنج نفر اول از نظر امتیاز در تاریخ ان بی ای رسید. لیست زیر اسامی بازیکنانی هستند که در این لیست رتبه ی 1 تا 10 را دارا هستند:

نام بازیــــــــــکن

1. K. Abdul-Jabbar
بازی ها

1,560
امتیازات

38,387
2. Karl Malone 1,476 36,928
3. Michael Jordan 1,072 32,292
4. Wilt Chamberlain 1,045 31,419
5. Kobe Bryant 1,128 28,601
6. Shaquille O"Neal 1,207 28,596
7. Moses Malone 1,329 27,409
8. Elvin Hayes 1,303 27,313
9. Hakeem Olajuwon 1,238 26,946
10. Oscar Robertson 1,040 26,710




تاریخ : چهارشنبه 91/7/26 | 11:46 صبح | نویسنده : سید فخرالدین
 
 
مایکل جردن، بازیکن استثنائی بسکتبال، دلیل موفقیت خودش رو در یک جمله عنوان کرده:
مایکل جردن گفته: در طول دوران بازیگریم بیشتر از 9000 پرتابم گل نشده،
در حدود 300 مسابقه بازنده  بودم،
26 بار به من اطمینان شد تا شوت پیروزی بخش تیمم رو انجام بدم اما ناموفق بودم
و به دفعات هم در زندگیم شکست خوردم و اینها همه دلایل موفقیت من بودن.
در این زمانه که خیلی ها سعی میکنند شکستشان را توجیه کنند ویا پیش از توجه به کاستی های خودشان ، دیگران را مقصر قلمداد می کنند و به همین دلیل هم بازار حاشیه سازی بسیار داغ شده است، این جمله از قول فردی که شاید یکی از موفق ترین ورزشکاران تاریخ می باشد، جالب و بسیارآموزنده به نظر می رسد



Word of the Day
Word of the Day provided by TheFreeDictionary

Article of the Day
Article of the Day provided by TheFreeDictionary

This Day in History
This Day in History provided by TheFreeDictionary

Today's Birthday
Today's Birthday provided by TheFreeDictionary

In the News
In the News provided by TheFreeDictionary

Quote of the Day
Quote of the Day provided by The Free Library

Spelling Bee
difficulty level:
score: -
please wait...
 
spell the word:
Spelling Bee provided by TheFreeDictionary

Match Up
Match each word in the left column with its synonym on the right. When finished, click Answer to see the results. Good luck!

 
Match Up provided by TheFreeDictionary

Hangman
Hangman provided by TheFreeDictionary